27
Feb
07

Be yourself…

Jag föreställer mig dig dansande under solen. Sitter och funderar vad som gick fel. Att jag går ner på knä och ber om din hand och sympati. jag har fastnat mellan mina drömmar och hennes önskningar. Försökte hitta vad som helst för att få hennes förtroende men förgäves. Må min kärlek vara med dig alla steg i ditt liv.

Jag vet att jag skulle titta dig i ögonen och bett om ursäkt om jag kunde hitta något att be om ursäkt för. Du visade mig vem jag är och vem jag kan bli. Gjorde mig till en bättre människa. Men fortfarande vart jag inte riktigt vad du önskade dig som partner. Jag drömmer om dig men den förvandlas till mardröm mitt i allt och då kan jag inte somna om. Min kärlek för dig kommer förfölja mig och dig resten av mitt liv. Om jag hittar en väg ut ur den här mardrömmen, kommer jag även att hitta dig? Hur mycket av dig kommer jag hitta i min framtid? Jag vet inte ens vad meningen är med allt? Jag är inte ens säker om jag vill veta. Tveksam om solen kommer skina mot mig igen. Jag önskar du kunde få mig att förstå. Då jag är fast mellan mina drömmar och dina önskningar…

Dagens låt : Nami – Nemisheh Khamoush


0 Responses to “Be yourself…”



  1. Kommentera

Kommentera

