21
Feb
07

What goes around…comes around

Jag vill inte tänka på det
Jag vill inte ens prata om det
Jag är så trött på allt

Kan inte fatta att det tar slut så
Bara så fövirrad av allt som hänt
Känner hur sorgen bygger upp för varje dag
Jag kan bara inte vara utan dig

Men säg till mig är det rättvis ?
Är det så det kommer bli för oss
Borde vetat bättre när du kom till mig
Att du skulle få mig till tårar

Det gjorde ont att se dig springa med andra
Och se hur du ljög för mig varje dag
Jag kommer ihåg allt du lovade
Du sa att det fanns bara jag för dig
Och att jag skulle känna likadan

Men det sorliga är att bara jag kände så
Jag var beredd att ge dig mitt namn
För jag trodde skulle bi du och jag
Nu är det bara så jävla synd
Och jag förstår att jag hade fel

Undrar om du kommer inse med tiden
Att allt kommer komma tillbaka till dig


8 Responses to “What goes around…comes around”


  1. 22:38, onsdag, februari 21, 2007 kl. 22:38

    Du pratar om dig hela tiden o har ingen aning hur hon kände sig, en sak till du var inte alls bredd på något. Jag är ledsen för din skull men du borde tänka efter oderntlig under alla år du var med henne, du vet inerst inne att hon älskade dig väldigt mycket.

  2. 22:44, onsdag, februari 21, 2007 kl. 22:44

    Älskade ? Du vet nog inte vad ordet betyder. Och om du älskade mig så tog kärleken slut väldigt länge sen. Du har bara låtsas. Och du kan väl vara modig nog o signera dina kommentarer. Det syns ändå vem som skrivit det så….

  3. 3 Mary
    23:11, onsdag, februari 21, 2007 kl. 23:11

    Jag vet inte hur den här sidan funkar, låt folk läsa det jag skriver och se vem det är. Om du vill berätta för andra om hur ditt förhållande har varit och vad jag har gjort mot dig så låt de även veta om hur jag känner mig. Det är inte bara synd om dig. Du får jätte gärna ta bort de om du vill, jag kan inte göra det fattar inte hur det funkar. Ja jag ver inte ordet älska jag har ingen anning om kärlek, så därför ville jag bara slösa bort 6 år av mitt liv för att försöka få det fungera mellan oss och att vi ska nå våra mål. Om jag inte älskade dig så hade jag väl inte kämpat i så många år. Tro vad du vill. Men det är sorgligt att du aldrig ville accpetera mig och tro på min kärlek till dig.

  4. 23:26, onsdag, februari 21, 2007 kl. 23:26

    Nu behöver du inte slösa bort ditt liv längre. Så länge du inte är 100% engagerad i ditt förhållande så når du inga mål. Du bara driver tiden. Och förresten du ger upp mer än du kämpar. Det är jävligt svårt att acceptera en person som ser bara sig själv och sina egna mål i huvudet. Du kan väl annonsera i hela världen hur du kände och hur jobbigt du haft det med mig. Det är så synd om dig som fick stå ut med mig som slösat bort ditt liv. Frågan är vad som är så annorlunda nu? Du beter dig lika singel nu som du gjorde under vårt förhållande. Det enda skillnaden är att du är inte med mig längre.

  5. 5 Mary
    23:35, onsdag, februari 21, 2007 kl. 23:35

    Reza jag förstår hur du känner dig, du är nu arg och ledsen och allt är mitt fel jag vet. Jag menar bara att hade jag inte älskat dig så hade jag inte stannat kvar i alla dessa år fast vi inte kom någonstans. Jag ska vara singel för resten av mitt liv, jag kommer aldrig kunna älska någon igen, allt kärlek var till dig o efter dig finns inte någon. Men jag vill att du ska bli lycklig, att du ska må bra, du förstår inte nu men en vacker dag kommer du att göra det, för jag är inte rätt tjej för dig, jag har inte kunnat ge dig de du velat ha av mig och jag sumpade bort det sista chansen. Du är värd det bästa, någon som älskar dig o dör för dig o offra allt för dig, ger dig allt du önksar. Jag hoppas jag ser dig lycklig en dag, jag kunde inte göra det😦

  6. 23:57, onsdag, februari 21, 2007 kl. 23:57

    Du älskar ingen annan än dig själv. Men inte ens det är du så säker på utan måste få det bekräftad du är älskvärd. Min bekräftelse räckte aldrig. Ironisk att du ska heta Maryam. Det betyder just, den älskade. Du har aldrig älskat mig. Du har älskat hur du kände dig när du var med mig. Du kände dig som en bättre människa när du var med mig. Men så fort den känslan gick bort sprang du iväg till första bästa varma kropp du hittade. Du kan inte hålla benen ihop länge nog att fatta om du har några känslor eller inte.

  7. 7 Mary
    0:04, torsdag, februari 22, 2007 kl. 00:04

    Det gör inget, jag respektera dina känslor och allt du säger om mig, låt hatet komma fram. Du är sårad och har vissa tankar om mig. Jag låter dig va, det var fel av mig att skriva till dig. Jag saknar dig hela tiden, du kanske inte tro på mig, men jag ville bara säga det. Jag önskar dig all lycka. Hoppas att du aldrig träffa en tjej som mig som har gjort dig så olycklig och sårad.

  8. 0:12, torsdag, februari 22, 2007 kl. 00:12

    Ha ha singel för resten av ditt liv ? När har du någonsin varit i ett seriöst förhållande ? Det som betyder att vara med en o samma människa och inte springa omkring med massa andra. Att ge din partner uppmärksamhet och respekt ? Singel ? Ja det har du varit hela tiden, det har du även varit det när du var ”tillsammans” med mig. Det är inte mig du saknar utan all uppmärksamhet du fick av mig. Uppmärksamhets junkie! Men oroa dig inte du hittar en ersättare fortare än jag hinner säga fan….


Kommentera

