18
Feb
07

Words cant describe..

Jag tror jag visste från börjanatt du skulle krossa mitt hjärta

men jag spelade med i ditt smärtsamma spel

Du hade mig runt ditt finger med ditt magiska leende

Du lät mig hänga och hypnotiserade mig med dina ögon

Jag tappde andan när jag förstod att inget kunde få dig att stanna

Jag kommer sakna dig, och inget kan ändra det

All kärlek jag har för dig verkar inte kunna ändra dig

Du lämnar mig och jag sitter här slösar min tid

Att se att drömmen ta slut, från dagen vi möttes tills nu

Du finns i alla fina minnen jag inte kan radera bort

Du lämnade ett sår som inte vill läka

Jag kommer sakna att ge dig all min kärlek

Dagens låt : James Newton Howard – London


0 Responses to “Words cant describe..”



  1. Kommentera

Kommentera

