10
Jan
07

All you have to do is cry

Så här sitter jag igen. Nu fullt medveten om att hon fullborade sin mästerverk. Hon gjorde allt i mörkret och var otrogen under en längre period. Jag misstänkte det här hände för länge sen. Jag visste ju om det men jag kunde inte peka på ngt konkret. Jag kunde inte tänka mig det och kanske ville inte tro det som hände. Nu är det klart. Hon må vara ångerfull men jag faller inte för det.

Hon fortsatte och förneka igen när jag konfronterade henne. Hon gav sig inte tills jag nämnde och visade att jag visste allt. Jag vet inte vad som gör mig mest besviken, att bli bedragen eller att veta att nu är förhållande helt förstörd. Jag ville verkligen få det att funka. Jag satsade allt och ville bara att hon skulle ge oss lite tid. Samtidigt som jag väntade på att se om hon var mogen för att ha ett seriöst förhållande. Nu vet jag att hon är inte det. Hon blir förvirrade och ger upp för snabbt.

Typisk henne att göra det. Alltid har det varit hon som gett upp och sen kommit på att kanske hon gav upp för tidigt. Tålamod, det är nyckel ordet, Hon har inte det och det kommer skapa problem för henne under hela hennes liv. Jag i andra hand är helt lost. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan ju inte acceptera det här. Jag kan inte ha förhållande med någon som inte respekterar mig, bedrar mig och jag inte kan lita på.

 Dagens låt : Jashua Radin : Closer 


0 Responses to “All you have to do is cry”



  1. Kommentera

Kommentera

