19
Nov
06

What you dont know cant hurt you ?

Kunde jag förutse det här ? Kanske. Ville jag veta det ? Nej ! Jag ville ju tro bättre. Men nu är det klart att det är som det är. Jag har bestämmt mig och måste fullfölja mitt beslut. Det är inte lätt. Det finns så mycket känslor inblandad. Jag kan inte ens tänka klart. Det fanns en tid då jag trodde att hon var mitt livs kärlek men det tiden är nu förbi. När en människa som du ska leva med resten av ditt liv och ska kunna lita på i alla situationer tittar dig rakt i ögonen och ljuger för dig utan problem, då har du ett problem. Även när jag påpekar att hon undanhåller sanningen så är hon helt oberörd och nonchalant. En blandning av nekande och likgiltighet. Så här är jag igen. Om jag inte sätter stopp för det här känslomässiga misshandel kommer hon fortsätta stampa på mig, tills det är inget kvar av mig.

Tyvärr så vet jag inte vad annars att göra. Mitt enda val är att avsluta det. Hon vet inget bättre, eller om hon vet så tycker hon inte att regler gäller henne. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag har tagit det så långt som jag kan. Min kropp och själ kan inte hantera det längre. Och det kommer bara bli värre. Så jag antar att jag gör som de flesta skulle ha gjort och börjar skydda migsjälv och ta mina förluster nu innan de blir för stora för mig att hantera.

Det kommer inte vara enkel att vara mig det här tiden och det blir bara värre. Att vara utan henne är det värste jag upplevt i mitt liv. Men jag antar att det är bättre än att ha henne och veta att hon bedrar mig….. 

Dagens låt : Thirteen Senses- Into the fire


0 Responses to “What you dont know cant hurt you ?”



  1. Kommentera

Kommentera

