14
Apr
06

Feeling the moments

Jag är ganska belåten med migsjälv idag. Jag hann göra en hel del som jag skjutit upp länge. Vårstädning, diskning och tvätt samma dag. Tyvärr så var jag tvungen att diska allt eftersom från och med tisdag kommer jag inte ha tillgång till rinnande vatten, dusch eller toa hemma på ett bra tag. Visserligen kommer jag bli kompenserad för den tiden men ändå så är det jobbigt att behöva duscha ute eller hos andra. Jag är ändå lite nere för det känns som även om man gör sitt bästa och gör allt perfekt så finns ändå inga garanier att det kommer gå bra. Vissa flyr från den person de igentligen är. Vissa accepterar till slut vem de är. Och vissa tider är det de svåra stunder som får en att inse vem man har blivit. Dagens låt : Finger Eleven : One thing ! 


0 Responses to “Feeling the moments”



  1. Kommentera

Kommentera

