06
Apr
06

See no evil, hear no evil

Jag antar att problemet med att prata på utan att lyssna på vad den andra har att säga blir att man kanske missar något viktigt. Och när man äntligen inser vad de försökte säga kan det vara försent. Man kan aldrig underskatta vikten av att lyssna. Att lyssna kan påverka din kariär, ditt förhållande och vänskap. Det håller dig allert i ögonblicket så du inte missar det som är verkligen viktigt. Gavin DeGraw – Follow Through.


1 Response to “See no evil, hear no evil”


  1. 1 Lonly
    19:40, lördag, april 8, 2006 kl. 19:40

    Jag har läst din blogg. Bli väldigt ledsen.Jag har varit i samma situation som du.
    Det värsta är att jag trodde jag var lycklig nu men så var det inte. Min kille var otrogen, (fick reda på det idag). LIVET SUGER.
    Hoppas det ordnar sig för dig.


Kommentera

