03
Apr
06

Owning your burdins is half the battle..

Vissa dagar är det lite svårare att gå upp än andra. Jag har i ungefär 6 år tid haft svårt att somna och sova länge. Jag vaknar tidigt varje dag. Även om jag inte har någon att göra. Jag vaknar för det mesta till och med innan klockan ska ringa. Men lite då och då, kanske någon gång varje månad kommer en dag som denna då jag har svårt att vakna. Jag är vaken, jag ser mig omkring men det är som jag inte gillar vad jag ser. Och jag blundar och försöker vakna ur drömmen som igentligen är verklighet. Verkligheten att jag vaknade ensam. Jag ska försöka vara den man som jag skulle vilja vara, den man som hon ville att jag skulle vara, och den man som hon försökte lära mig att vara. För allt annat gör det här en större tragedi än det redan är. Jag försöker att hitta svaren, men ibland finns ingen svar, bara livet. Dagens låt: Coldplay – Everything's not Lost


0 Responses to “Owning your burdins is half the battle..”



  1. Kommentera

Kommentera

