01
Apr
06

The sinner in me

Tro inte att jag har glömt dig
Du är fortfarande kvar i mina tankar
Du gick men dina minnen finns kvar
Du som krossade mitt hjärta

Alla fina stunder med dig
kommer för alltid finnas kvar
Du och jag som tyckte och tänkte likadant
Alla kärleksfulla ord vi sa till varandra
Allt verkar så långt bort nu

Du gick men jag minns allt som igår
Men det som är kavr är bara drömmen av dig
Och jag ser dig framför mig så fort jag blundar
Men kvar är bara jag o mitt brustna hjärta

Önskar jag hade dig kvar hos mig
Så mitt hjärta inte blev fängslad av sorg
Jag som bara älskade dig mest av allt
När du drog, dog alla mina drömmar

Även om jag inte ser dig längre
Tro inte att jag glömt bort dig
Min kärlek för dig brinner fortfarande stark
Och Mitt hjärta klappar endast för dig….

dagens låt blir  : Del Amitri – Tell her This


0 Responses to “The sinner in me”



  1. Kommentera

Kommentera

