29
Mar
06

We are damaged people

Hur försiktigt och välklädd man är så är det dömd att hända förr eller senare. Äntligen efter cirka 2 år har jag blivit förkyld. Jag tror att det är på grumd av det stora temperatur skillnaden på morgon och dag. När jag gick ut på Söndag morgon var det cirka -9 grader och under dagen gick temperaturen upp till +8 grader. Så nu är det bara lida i 3 dagar och sen är det förbi. Jag har haft lite uppdrag under dessa dagar men det käns inte så aktuellt att sitta och göra de. Kunden har inte betalat för de sista jobb jag gjorde för 2 månader sen och de har inte ens nämnt betalaning. De har däremot skickat nya uppdrag och är lite halv irriterad på varför jag tagit semester och tar sån tid på mig. Jag har ingen större lust att förklara mig men ännu mindre att fråga om betalning. Alltid jobbigt när man gör jobb åt någon bekant. Nu orkar jag inte mer måste vila. Dagen låt : Tammany Hall – Someone !


0 Responses to “We are damaged people”



  1. Kommentera

Kommentera

