13
Mar
06

When i am gone..

So var den dagen här igen, jag har nu träffat henne och fått veta ett och annat. Jag hade svårt att hålla mig i schack och var spännd hela dagen för jag visste att jag skulle träffa henne. Jag försökte vara så förstålig och samlad som möjligt. Och jag försökte på alla möjliga sätt övertyga henne att jag har förlåtit henne så hon kan få sinnesfid. Det ger även mig chansen att komma till freds med migsjälv. Jag har förstått att vissa människor är för fria och vackra för att vara med någon så enkel som mig. De är som en fågel med stora vingar och vackra färger. Det är inte menad att de ska sitta still. Deras fjädrar är för vackra. Men när de flyger iväg en del av dig som vet att det skulle vara en synd att sätta de i en bur jublar men du blir kvar och ditt liv blir tristare när de är borta. Men jag antar att jag bara saknar min vän helt enkelt. Jag måste varje dag påminna migsjälv att hopp är något bra, kanske det bästa som finns. Och bra saker dör aldrig. Det var det jag gjorde, jag gick runt hela dagen och hoppades att kanske det här inte var adjö, att kanske de hemska saker som hänt under de här senaste veckorna inte var sant. Jag hoppades att få träffa någon mer än min vän idag. Jag hoppades…… Dagens låt : Eminem – When i am gone !


0 Responses to “When i am gone..”



  1. Kommentera

Kommentera

