13
Mar
06

Dont feel no pain…

Hon gråter och gråter, men hennes hjärta har gett upp
Hon försöker och försöker men väggarna ger inte vika
Tills slut är hennes plats i världen närmare en plats i helvette

Du säger till henne var stark, kärlek räddar oss alla
Tiden läker alla sår och det finns en plats för henne i himeln
Så hon överlever det här också

Vinden blåser starkt, och målnen tätnar till.
Tårarna rinner hela natten, helt förlorad i vinden.
Jag hoppas hon hittar sin plats i världen
Även om det är inte hos mig, så det tar bort smärtan hon har

Jag säger till henne var stark, kärleken kommer rädda henne nu igen
Och att det finns en plats för henne i himlen.
Hur lång tid kommer det att ta, hur mycket måste jag kämpa frågar hon
Det enda jag kan säga är att var stark och att hon kommer övervinna det här också.


0 Responses to “Dont feel no pain…”



  1. Kommentera

Kommentera

