12
Mar
06

babysitting incidents !

Efter några dagars tystand är jag tillbaka. Trött som fan men ändå har jag inte skrattat så mycket under en och samma helg. Det var en resa med överraskningar från stunden man kom till flygplatsen tills man kom hem. För första gången var det jag som tappade bort saker. Jag förlorade ett vad och jag gjorde av med mycket mer pengar än jag hade förväntat mig. Men jag ångrar nog inte många kronor. Möjligen pengar jag la ut åt andra men det är skitsamma. Det jämnar ut sig under livets gång. Ett par läskiga ögonblkick med adrenalin kick som följd är ett måste under varje tripp. Man skulle kunna klara sig utan de men det ingår väl paketet. Allt som allt var det mer framgångsrik än förväntat med tanke på förutsättningarna. Så en tripp med samma gäng är givet. möjligen om någon månad när det är lite varmare i Europa. Dagens låt :  Mario – Here I Go again !


0 Responses to “babysitting incidents !”



  1. Kommentera

Kommentera

