09
Mar
06

Goodbye is the saddest word

Jag har blivit förvirrad. Jag trodde inte att ett samtal skulle påverka mig så mycket. Jag har blivit mer och mer nyfiken på vad hon hade att säga. Trots att jag är säker på att det hade inget med vårt förhållande att göra, men jätte jobbigt att gå runt och undra. Jag önskar hon hade tagit chansen och pratat med mig. För om det var så viktigt borde hon kommit och träffat mig istället för att ta det per telefon. Jag vet inte, hon kanske hade förväntat sig lite varmare mottagande från min sida. Nu är det förbi och jag tror att hon har väl ångrat att hon ens hörde av sig. Jag har nu tagit hand om allt innan resan imorgon. Måste bara packa ner det som ska med. Viktigast av allt är min iPod. Jag skulle inte kunna överleva utan musik. Det tar mig till en speciell plats där jag får sinnesfrid. Det enda jobbiga är att inte ens där är jag fri från mina tankar om henne. Man vet att man älskar en person när vem man än ser och vilken låt man än lyssnar på påminner om den personen på ngt sätt. Dagens låt : The get up kids – Like a possessed man


0 Responses to “Goodbye is the saddest word”



  1. Kommentera

Kommentera

