08
Mar
06

Something is always wrong !

Då går den här dag mot sitt slut. Champions League fotboll väntar. Jag försöker skriva av mig så fort jag kommer på något. I början slutade jag vid ett inlägg per dag men jag känner att jag har mer att säga. Så det blir fler inlägg vissa dagar. Jag hämtade nya mobilen och en väska som Daniel köpt åt mig. Den är riktigt stiligt. Jag hade letat efter en sådan ”Man bag” länge och även köpt en från HM. Men den här är mycket finare. Vissa kan säga att det är feminint att bära väska men det är skönt att ha en väska att lägga alla saker man bär på dessa dagar, så som mobil, iPod, bok, kalender osv. Tjejer länge haft ensamrätt på fina väskor men inte längre. Jag åker bort på Fredag men ska försöka skriva inlägg även därifrån. Det känns vemodigt att åka bort. Jag vet ju vad min ex. tycker om stället jag besöker och även om vi är inte tillsammans längre och jag kommer inte hålla på göra det hon tror så får jag ändå skuldkänslor. Jag önskar hon hade pratat med mig innan jag åkte men hon vill nog inte. Dagens låt : James Blunt – Goodbye my Lover !


0 Responses to “Something is always wrong !”



  1. Kommentera

Kommentera

