08
Mar
06

All kinds of time..

Har du någonsin älskat ngn som du skulle ge ditt liv för
inte bara uttryckligen men verkligen offra dig
och du skulle göra allt för att skydda henne från ont
Men va händer när livet och hon vänder dig ryggen
När den personen du brydde dig mest om blir källa till all ont

Men när du är borta nu sorger jag inte bara ler när jag ser dig
Bara vet att jag går vidare och önskar dig all det bästa

Jag har hela tiden den här drömmen om vår framtid
Där det finns nu mer än bara du och jag
Men så jag vaknar och det finns bara jag
Det känns som någon talar men i spegeln finns bara jag
Rösterna säger att du har bara en till chans att gör allt rätt

Men jag förstod poängen när bad om din hand
och du tittade på mig som du inte ens kände mig
Du sa att det är försent och du har gjort ditt val nu
Inte undra att jag inte kan sova men det är bara ta en till pill
Hur kunde det blir så det känns som min värld rasar

Jag ser mig runt och allt jag gör kan inte ta bort smärtan
Jag måste skjuta migsjälv i huvud för att sluta tänka på dig
Himlen mörknar och flyget jag sitter i för att komma bort krashar
Och hela mitt liv tillsammans med dig går förbi mina ögon
Kanske är nu som jag verkligen vaknar, att förlora dig varit en mardröm
Du finns där och jag springer till dig, kysser dig och säger att jag saknar dig

Men i verklighet är du borta, jag sorger och kommer le när jag ser dig
Bara så du vet att jag går vidare och önksar dig all det bästa

Inspiration- Eminem – when i am gone


0 Responses to “All kinds of time..”



  1. Kommentera

Kommentera

