07
Mar
06

To be or not to be !

Nu är det bara 2 dagar kvar till första resan. Ganska spännande. Jag har inte varit ledig och festat på ett bra tag och det behövs att ta det lugnt och ladda batterierna. Jag blev väckt idag av en kompis som hade sett mig i dags Metro tidning. Jag visste inte själv att artikelns skulle ut idag, eller att jag skulle vara med i den. Det roliga är att de har felciterat mig och skrivit fel om vilken plats intervjun skett. Hur som helst fick jag ett gott skratt och några pikar under dagen. Min ex har fortfarande inte hört av sig så det var antagligen inte så viktigt. Nåväl det har väl löst sig för henne på något sätt. Jag vill absolut att det ska gå bra för henne i alla aspekt men tyvärr så kan jag inte vara där för henne på samma sätt som förr och det är hennes eget val. Jag saknar henne fortfarande men jag har gjort allt i min makt och det är inte i mina händer längre. Dagens låt : Jeff Austin Black – Save us all.


0 Responses to “To be or not to be !”



  1. Kommentera

Kommentera

