06
Mar
06

Whats the story ?

Måndagar är jobbiga, ingen gillar måndagar och här vaknar jag redan kvart i 7 utan ngn larm och utan att ha ngt att göra förrän 10. Då hade jag två val, träna eller diska. Det blev träning. Min klockan 10 möte blev framskjuten till 12. Imellan det hann jag besöka min nya revisor. Imorgon måste jag vara lite mer produktiv och framför allt diska samt boka tid för tvättstuga. Massa konstiga samtal under gårdagen men konstigast borde ändå vara hennes samtal. Det var viktigt men om jag gissat rätt det är viktigt för henne. Hon tänker ju på sigsjälv har hon sagt. Och antagligen var det ändå inget viktigt. Eller förstod hon att jag är inte intresserad av att veta vad som är viktigt i hennes liv eftersom jag är inte en del av det längre. Det är något för hennes nya kille. Nåväl fredag närmar sig med stormsteg och jag hoppas att min ipod hinner komma tillbaka tills dess. Dagens låt : Keane – She has no time. 


0 Responses to “Whats the story ?”



  1. Kommentera

Kommentera

