03
Mar
06

Weekend !

Nu är det helg igen. Sportloven är redan slut. Jag är ganska spänd inför resorna nästa vecka. Visst känns det som jag spenderar en massa pengar för att må bättre men ibland är det nödvändigt. Pengar kan man alltid tjäna igen och just nu har jag mer än tillräckligt. Det är dags att tänka lite på migsjälv och börja må bra. Vart jag än går och vad jag än gör blir jag påmind av henne och det vill jag inte längre. Till och med när jag är med andra tjejer så kan jag inte slappna av helt. Jag får skuld känslor för det känns som jag uttnyttjar de för att komma över henne. Jag önskar jag inte hade samvete och kunde bara tänka på mina egna behov. Men gud har gett mig en samvete som finns alltid i bakgrunden. Dagen låt : Coldplay- Fix You


0 Responses to “Weekend !”



  1. Kommentera

Kommentera

