01
Mar
06

Back again !

Så var man tillbaka! Det var en relativt besvärlig resa med tanke på väder och väglaget. Vissa ställen spelade ingen roll hur sakta man körde, bilen hade ingen grepp alls. 700Km fram och tillbaka under 12 timmar. Med några stop imellan för mat, kaffe, och mötet förstås. Jag hade tid att ha ett bra snack med en god vän och få lite insikt på saker och ting. Det hjälper att ha en utomstående titta på problemet och uttrycka sina åsikter. Även han höll med att Jag och hon älskar varandra mycket men kanske inte haft mycket hjälp utifrån. Något som jag ångrar jättemycket var att inte tog hennes hand, gick till mina päron och förklarade min kärlek för henne från första dagen. Även om hon skulle protestera. Nåväl man får väl lära sig från sina misstag. Dagen låt utan tvekan, Switchfoot – The Blues.


0 Responses to “Back again !”



  1. Kommentera

Kommentera

