28
Feb
06

Back to work !

Trodde skulle bli enklare om jag började jobba och vara upptagen på dagarna men det är tyvärr så att jag kan inte stänga av den delen av hjärnan som analyserar. Hela tiden blir jag påminned om henne och hur enkelt jag kunde bli ersatt av en ny. Efter så många år trodde jag att det skulle iallafall ta längre än 5 dagar att komma över mig men vissa har en förmåga att stänga av känslorna totalt. Man börjar ju undra om det är så man borde vara. Hade varit mycket enklare för mig då. Men är det normalt ? Kan man bara sluta tycka om, tänka på en av viktigaste personerna i sitt liv just så enkelt? Dagens låt blir den som jag haft i örat och huvudet hela dagen på jobbet. Farshid Amin- Didi Goftam. Persisk låt, en cover på AMR Diab – Tamally Maak. Imorgon tar jag ledigt från jobbet och gör en blixt visit till Karlstad. 


0 Responses to “Back to work !”



  1. Kommentera

Kommentera

