26
Feb
06

Olympic Gold in Hockey !

Wow så coolt. Jag har varit upp och ner. Igår köpte jag biljetter för resorna. Så nu är det spikad. Ändå så går jag och tänker. Jag tänker på saker hos sa och hur falsk det visade sig vara. ”Jag vill vara själv.” Jag har sagt det förr och jag säger det igen, 100 gånger av 90 (nej ingen skrivfel) betyder det att hon har träffat en annan. En klassiker nu ! Påminner om en annan klassiker, att kvinnor är som apor, de släpper inte taget på ena granen förrän de fått tag på nästa. Jag tänke avsluta med en ny grej att presentera dagens låt: ”Mario – How could you” Och medans jag lyssnar på de fastnar de här orden i huvudet.

How could you give him everything that we made, How could you put me in the back give him the frontseat

How could call him by the names you used to call me, How could you just forget about me

Girl I tried to give you everything, cant belive the way you repay me. Guess i wasnt good enoughe for you.


0 Responses to “Olympic Gold in Hockey !”



  1. Kommentera

Kommentera

