25
Feb
06

Another day another night !

Så har ytterliggare en dag gått förbi. Det sägs att det ska bli lättare med tiden. Men jag har bra dagar och dåliga dagar. Ibland räcker det med en låt på radio eller att gå förbi ett ställe som påminner mig om henne. Nåväl allt är inte mörkt. Jag dränker migsjälv i musik och planerar min europa turne. På måndag kommer jag tacka nej till lägenheten som jag hade valt med omsorg och såg fram emot att flytta in i med henne. Jag kommer inte ha användning för handpenningen. Dessutom kommer jag få 40000 tillbaka i skatt. Så ekonomisk är det inga bekymmer men frågan är om jag blir gladare att börja spendera hejvilt? Tips på vad jag ska göra förutom resa ? 

PS. Jag inte lyckats sluta lyssna på James Blunt – Goodbye my Lover. DS


0 Responses to “Another day another night !”



  1. Kommentera

Kommentera

